2017-04-14

Täällä sairastetaan


On niin tylsää, että meillä vietetään näitä pitkiä pääsiäislomia räkätaudissa. Kuvassa oleva poikanen on onneksi jo melkein terve, mutta nyt mun pääni on ihan täynnä räkää ja veto pois.

Haluaisin todellisuudessa olla juuri se muija, joka kertoo olleensa kipeä joskus viime vuosituhannella. Nyt kuitenkin tunnun saavani edelleen flunssat ainakin 4-kertaa vuodessa. Jonkinlainen luottamuksen olen kuitenkin kehoni kanssa saavuttanut. Olen vaan ehkä oppinut tuntemaan sen ajan kanssa paremmin.

Kevät aurinko on pilkahdellut ikkunoista ja oon vaan nyhjännyt kotona. Onneksi mies vei lapset ulos. Kevät rynnii pakkasista huolimatta niin vauhdikkaasti, etten oikein ehdi mukaan. Tekisi mieli tehdä vaikka mitä, mutta toisaalta on ihan hukassa taas suunnasta. Villatilausta pitää laittaa kuitenkin lähiviikkoina luomulammastilalle menemään, sillä olen lupautunut yhteen myyntitapahtumaan. Onneksi saan tehdä kaikkea sekaisin ja se on kyllä loppujen lopuksi ihan parasta!

<3 Riina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti