2015-05-05

Turhasta eroon!


Ajattelin tehdä aina välillä tälläisia tavaran karsimis postauksia. Facebookissa on hurjan inspiroiva ryhmä "Tavara päivässä pois" , jonka perustaja kyllästyi tavaran paljouteen ja rupesi sitkeästi tekemään asialle jotain!  Sen sijaan, että hän ostaisi yhden kaapin lisää hän alkoikin vähentää tavaroitaan. Yksi tavara vähemmän päivässä on 365-tavaraa vähemmän vuodessa ja se on jo jotain...

Tänään mulla lähtee epäkäytännöllinen ja hieman ruma housuille tarkoitettu lasten muovihenkari. Karsimisessa on se ilo, että oikeasti huomaan, että omistan paljon ihaniakin tavaroita ja asioita, joita haluankin pitää lähelläni. Vaikken palvokkaan tavaraa, niin jotkut esineet ehkä tukevat persoonaani, tai sitten ne tuottavat hyvää mieltä, tai oloa. Rakastan tavaroita, jotka ovat käytännöllisiä ja kauniita. Pidän suunnattomasti esimerkiksi Lundian kirjahyllystämme ja pärekoreista!

Sotkutkaan ei niin paljon ärsytä, jos tavarat on nättejä. :D

- Riina

2 kommenttia:

  1. Olin hetken facebook-ryhmässä, jossa pistettiin pois tuoteryhmien mukaan. Oli mulle liian tehokasta tavaran karsimista. Lähden mukaan tähän sun ``tavaran vähennys talkoisiin``. Kun postaat poistoja, niin koetan löytää vastaavan oman poistettavaksi. Oon vaan sellainen haalija, etten raaski mistään luopua...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ompa hauskaa, että lähdet itsekin poistamaan turhaa. Mistään rakkaasta ei tietenkään mun ole tarkoituskaan luopua, vaan siitä ihan turhasta skeidasta, joka ei todellakaan miellytä silmää. Mulla saattaa käydä välillä niin, että karsin hieman turhankin innokkaasti ja sitten saan olla vaikka miehen vaatekaapilla, kun itselläni ei ole enää mitään järkevää päälle pantavaa. Tasapainoa kai tässäkin asiassa pitäisi hakea :D

      Poista