2015-04-20

Rahan manifestointi

rahan manifestointi

Olen huomannut hassun piirteen itsessäni. Minun on hyvin vaikea manifestoida rahaa, mutta olen taitava ilmentämään asioita, joita saa rahalla.

Vanhoja ajatustottumuksia saattaa olla hidasta muuttaa. Ajatukset siitä, että raha on likaista, raha ei kasva puussa, minun täytyy työskennellä kovasti saadakseen rahaa, ei saa olla rahan ahne ja jne. ei auta ainakaan sallimaan vaurautta itselleen.  Ajatustottumukset saattaa olla niin syvällä ja niistä vapautuminen viedä sen verran aikaa, että siitä tulee helposti puskemista. Kun työntää voimalla jotakin vastaan, niin harvoin saa mitään muuta, kuin puskemista takaisin.

Tajusin, että voin lähestyä vaurautta helpommallakin tavalla ja ehkä sitä kautta vanhat uskomuksetkin sulaa pikku hiljaa pois. Sen sijaan, että alkaisin manifestoida rahaa, niin alankin manifestoida mm. aikaa. Aikaa lapsille, ystäville ja kumppanille. Alan manifestoida aktiivisemmin asioita, joita haluaisin normaalisti rahalla ostaa. Alan manifestoida sitä, kuinka ihanaa on maksaa laskuja tuntematta siitä pienoista ahdistusta. Alan manifestoida ravinnerikasta ruokaa, ekologisesti ja eettisesti tuotettuja vaatteita, mahtavia seminaareja, Uulan remonttimaaleja,  valurautapannun ja ravintolaillallisia. Näin ajateltuna vastustus ei ole läheskään niin kovaa.

Rahan energia on mulle vielä jokseenkin monimutkaista, vaikkakin toiset sanoo, että rahan manifestoiminen olisi naurettavan helppoa. Ehkä kääntämällä ajattelun päälaelleen autan itseäni ilmentämään tarpeellisen määrän vaurautta  etenkin itseäni miellyttävillä keinoilla!

<3 Rakkaudella

- R

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti